Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Η φωτογραφία της ημέρας


Crete, scenery
"Σας ξεπέρασα" μοιάζει να λέει το δέντρο της φωτογραφίας στους φίλους του, τα άλλα φυτά. Μα η φωνή του γίνεται πιο δυνατή σαν απευθύνεται στα βουνά πίσω του, που μοιάζει να τα αψηφά, αφού τόλμησε να ορθώσει το ανάστημά του μπροστά τους. Και μπορεί όλοι να καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να τα έχει ξεπεράσει σε ύψος, όμως η προοπτική της φωτογραφίας μας κάνει να το πιστέψουμε, έστω και αν ξέρουμε την αλήθεια. 
Άλλωστε, πίσω και πέρα από κάθε λογική, θα μου άρεσε να πιστέψω πως ένα μικρό και μάλλον ανυπεράσπιστο δέντρο της κρητικής φύσης - το οποίο μου θυμίζει τον καθένα από εμάς - τα έβαλε με τον πέτρινο γίγαντα, το βουνό - που μου θυμίζει τους σύγχρονους γίγαντες που μας επιβλήθηκαν ξαφνικά εδώ και κάμποσο καιρό - υψώνει τη φωνή του, το αναστημά του και φωνάζει: "Δε σας φοβάμαι. Όσα μέτρα και αν μου επιβάλλετε, θα τα καταφέρω να σηκωθώ και πάλι ψηλά. Όσο και αν με απειλείτε  με χρεωκοπία και αφανισμό, τόσο εγώ θα θεριεύω και θα σηκώνομαι όλο και πιο ψηλά. Γιατί έχω ρίζες βαθειά μέσα στην ιστορία και κανείς δεν μπορεί να μου τις κόψει".
Σημειολογικά να πούμε ότι η επιλογή του συγκεκριμένου δέντρου δεν είναι τυχαία. Γιατί το δέντρο φέρει την ονομασία "Αθάνατος"...
 
Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα: www.sights-and-culture.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου